Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Ankara'da EGO otobüsü kaza yaptı! Ölü ve yaralılar var

Ankara'da EGO'ya ait bir otobüs kaza yaptı. Olay yerine çok sayıda ekip sevk edildi. Feci kazada 1 kişi hayatını kaybederken 9 kişi ise yaralandı. Kazayla ilgili 1 kişinin gözaltına alındığı bildirildi.

KAYNAK:
IHA
|
GİRİŞ:
23.06.2026
saat ikonu 14:32
|
GÜNCELLEME:
23.06.2026
saat ikonu 15:24

'da Fatih Sultan Mehmet Bulvarı üzerinde meydana gelen kazada; EGO'ya ait otobüs kazaya karıştı. İhbar üzerine olay yerine pek çok polis, sağlık ve itfaiye ekibi sevk edildi.

HABERİN ÖZETİ

Ankara'da EGO otobüsü kaza yaptı! Ölü ve yaralılar var

Ankara'da Fatih Sultan Mehmet Bulvarı üzerinde meydana gelen kazada EGO'ya ait bir otobüs karıştı.
Kazada 1 kişi hayatını kaybederken 9 kişi yaralandı.
Yaralılar ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırıldı.
Olay yerine çok sayıda polis, sağlık ve itfaiye ekibi sevk edildi.
Kazaya ilişkin inceleme başlatıldı.
Ankara'da EGO otobüsü kaza yaptı! Ölü ve yaralılar var

1 ÖLÜ, 9 YARALI

ilk belirlemelere göre; 1 kişi hayatını kaybederken 9 kişi ise yaralandı. Yaralanan 9 kişi ise ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırıldı.

Polis ekipleri kaza sonrası güvenlik önlemi alırken kazaya ilişkin ise inceleme başlatıldı.

Ankara'da EGO otobüsü kaza yaptı! Ölü ve yaralılar var

EGO'DAN AÇIKLAMA GELDİ

EGO'dan kazaya ilişkin açıklama:

"Bugün saat 14.21’de Yenimahalle ilçesi Yeni Batı Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı Ankara istikametinde, Şaşmaz Kavşağı mevkiinde, EGO Genel Müdürlüğümüze bağlı 505 numaralı Sincan–Sıhhiye hattında hizmet veren otobüsümüzün karıştığı üzücü bir trafik kazası meydana gelmiştir. İlk değerlendirmelere göre, seyir halindeki otobüsümüzün önüne aniden çıkan bir hafif ticari aracın yaptığı manevra sonucunda sürücümüz direksiyon hakimiyetini kaybetmiş ve kaza gerçekleşmiştir.

Kazanın ardından ilgili tüm birimlerimiz hızla harekete geçmiş; araç kamera kayıtlarının incelenmesi ile teknik ve idari süreçler derhal başlatılmıştır. Meydana gelen kaza sonucunda maalesef bir vatandaşımız hayatını kaybetmiş, 9 vatandaşımız ise yaralanmıştır. Yaralı vatandaşlarımız olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerince çevredeki hastanelere nakledilmiş olup tedavileri devam etmektedir.

Ankara'da EGO otobüsü kaza yaptı! Ölü ve yaralılar var

Hayatını kaybeden vatandaşımıza Allah’tan rahmet, kederli ailesine ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyor; yaralı vatandaşlarımıza acil şifalar temenni ediyoruz. Kazanın oluş şekli ve sorumluluk durumuna ilişkin incelemeler emniyet birimleri ile ilgili kurumlar tarafından başlatılmış olup süreç titizlikle sürdürülmektedir. EGO Genel Müdürlüğü olarak yürütülen tüm inceleme ve soruşturma süreçlerine gerekli destek sağlanmaktadır."

ETİKETLER
#ankara
#kaza
#Otobüs
#EGO
#Fatih Sultan Mehmet Bulvarı
#3. Sayfa
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.