Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Aydın-Denizli otoyolunda feci kaza! Çok sayıda yaralı var

Aydın-Denizli otoyolunda otomobil ile yolcu otobüsü çarpıştı. Kontrolden çıkan yolcu otobüsü bariyerlere çarptı. Kazada 1'i ağır 20 kişi yaralandı.

Aydın-Denizli otoyolunda feci kaza! Çok sayıda yaralı var
KAYNAK:
IHA
|
GİRİŞ:
26.06.2026
saat ikonu 21:17
|
GÜNCELLEME:
26.06.2026
saat ikonu 21:23

Aydın-Denizli otoyolunda yolcu otobüsü ile bir otomobil çarpıştı. Feci kazada yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı.

HABERİN ÖZETİ

Aydın-Denizli otoyolunda feci kaza! Çok sayıda yaralı var

Aydın-Denizli otoyolunda bir yolcu otobüsü ile bir otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen kazada yaralılar hastanelere kaldırıldı.
Kazada yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı.
Kaza yerine sağlık, jandarma, AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Kazada biri ağır olmak üzere toplam 20 kişi yaralandı.
Yaralılardan 11'i Denizli'deki hastanelere, 9'u ise Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kazanın bildirilmesi üzerine bölgeye çok sayıda sağlık, , ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.

Aydın-Denizli otoyolunda feci kaza! Çok sayıda yaralı var

YARALILARDAN BİRİNİN DURUMU AĞIR

Kısa sürede olay yerine gelen ekipler yaralılara müdahale etti. Kazada biri ağır olmak üzere 11 kişi ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli'deki hastanelere kaldırılırken, 9 kişi de ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldığı öğrenildi.

ETİKETLER
#jandarma
#afad
#Aydın Denizli Otoyolu
#Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı
#Nazilli Devlet Hastanesi
#3. Sayfa
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.