Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Okul etkinliği hastanede bitti: 25 kişi rahatsızlandı

Kütahya’da bir okulda düzenlenen etkinlikte ikram edilen pilav ve tavuk sonrası 21’i öğrenci, 4’ü yetişkin toplam 25 kişi hastanelik oldu.

Okul etkinliği hastanede bitti: 25 kişi rahatsızlandı
KAYNAK:
İhlas Haber Ajansı
|
GİRİŞ:
23.06.2026
saat ikonu 21:15
|
GÜNCELLEME:
23.06.2026
saat ikonu 21:15

'da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.
Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

ETİKETLER
#sağlık
#kütahya
#gıda zehirlenmesi
#mide bulantısı
#Okul Etkinliği
#3. Sayfa
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.