Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Osmaniye'de satın alınan tatlılar 53 kişiyi hastanelik etti: 2 gözaltı

Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları yedikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu. 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü bildirildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Osmaniye'de satın alınan tatlılar 53 kişiyi hastanelik etti: 2 gözaltı
KAYNAK:
IHA
|
GİRİŞ:
27.06.2026
saat ikonu 06:51
|
GÜNCELLEME:
27.06.2026
saat ikonu 06:51

'de bir işletmeden aldıkları tatlıları yiyen vatandaşlar rahatsızlanmasının ardından hastaneye kaldırıldı. Tedaviye alınan 53 kişiden 25 kişi taburcu edildi. Olayla ilgili Osmaniye Valiliği açıklama yaptı.

İNCELEME BAŞLATILDI

Valilik açıklamasında kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen ve kremalı ürünlerinin tüketilmesinin ardından bazı vatandaşların rahatsızlanması üzerine inceleme başlatıldığı belirtildi.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince işletmenin şubeleri ile imalathanesinde gerekli denetimlerin yapıldığı belirtilen açıklamada ürünlerden alınan numunelerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği kaydedildi.

28 KİŞİNİN TEDAVİSİ SÜRÜYOR

Açıklamada, "Olaydan etkilendiği değerlendirilen 53 kişiden 25’i tedavilerinin ardından taburcu edilmiş, 28 kişinin tedavisine sağlık kuruluşlarında devam edilmektedir. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Olaya ilişkin süreç, ilgili kurumlarımız tarafından bütün yönleriyle ve hassasiyetle takip edilmektedir" ifadelerine yer verildi.

ETİKETLER
#pasta
#tatlı
#Osmaniye
#İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
#Osmaniye Valiliği
#3. Sayfa
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.