Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul

İşgalci İsrail devletinin başbakanı Binyamin Netanyahu, Filistin bölgesi West Bank’de İsrail askerlerini ziyareti sırasında açıklamalarda bulundu.
İran'a karşı ağır darbeler indirdiklerini söyleyen Netanyahu, "Henüz bitmiş değil, ama bu bizim gücümüze bağlı. 30 yıl sonra nerede olacağımız, gücümüze bağlı olacak. Bu nedenle şu anda yaptığımız şey büyük bir güç inşa etmektir” diye konuştu.

Silahlanmada bağımsızlık vurgusu yapan Netanyahu, “Silahlanmada bağımsızlık istiyorum. ABD’li dostlarımızdan aldığımız ve yıllar boyunca benim de temin ettiğim destek için derinden minnettarım. Bugün şunu söylüyorum: Kendi bağımsız silahlanma ağımıza ihtiyacımız var. Kendi silahlarımızı üretmeliyiz" dedi.

Bağımlılıktan kurtulmak, ülkenin gücünü giderek artırmak, teknolojiyi giderek daha fazla entegre etmek zorunda olduklarının altını çizen Netanyahu, "Çünkü nihayetinde nerede olacağımızı belirleyecek olan budur" ifadelerini kullandı.