Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Soykırımcı Netanyahu'dan askerlerine ABD mesajı: "Kurtulmak zorundayız"

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, işgalci ordunun askerlerine yaptığı ziyaret sırasında ABD'yle ilgili çarpıcı ifadeler kullandı. Netanyahu, silah ve teknolojide ABD'ye olan bağımlılıktan kurtulmak zorunda olduklarını söyledi.

Soykırımcı Netanyahu'dan askerlerine ABD mesajı:
KAYNAK:
IHA
|
GİRİŞ:
23.06.2026
saat ikonu 14:58
|
GÜNCELLEME:
23.06.2026
saat ikonu 15:01

İşgalci devletinin başbakanı , bölgesi West Bank’de İsrail askerlerini ziyareti sırasında açıklamalarda bulundu.

"NEREDE OLACAĞIMIZ, GÜCÜMÜZE BAĞLI"

İran'a karşı ağır darbeler indirdiklerini söyleyen Netanyahu, "Henüz bitmiş değil, ama bu bizim gücümüze bağlı. 30 yıl sonra nerede olacağımız, gücümüze bağlı olacak. Bu nedenle şu anda yaptığımız şey büyük bir güç inşa etmektir” diye konuştu.

Soykırımcı Netanyahu'dan askerlerine ABD mesajı: "Kurtulmak zorundayız"

"ABD'YE BAĞIMLILIKTAN KURTULMAK ZORUNDAYIZ"

Silahlanmada bağımsızlık vurgusu yapan Netanyahu, “Silahlanmada bağımsızlık istiyorum. ’li dostlarımızdan aldığımız ve yıllar boyunca benim de temin ettiğim destek için derinden minnettarım. Bugün şunu söylüyorum: Kendi bağımsız silahlanma ağımıza ihtiyacımız var. Kendi silahlarımızı üretmeliyiz" dedi.

Soykırımcı Netanyahu'dan askerlerine ABD mesajı: "Kurtulmak zorundayız"

TEKNOLOJİ VE BAĞIMSIZLIK VURGUSU

Bağımlılıktan kurtulmak, ülkenin gücünü giderek artırmak, teknolojiyi giderek daha fazla entegre etmek zorunda olduklarının altını çizen Netanyahu, "Çünkü nihayetinde nerede olacağımızı belirleyecek olan budur" ifadelerini kullandı.

ETİKETLER
#filistin
#israil
#ABD
#binyamin netanyahu
#West Bank
#Dünya
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.