Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Bakan Uraloğlu açıkladı: Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk sahipli gemi güvenli bölgeye ulaştı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin bilgi verdi. Bakan Uraloğlu, "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" şeklinde konuştu.

Bakan Uraloğlu açıkladı: Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk sahipli gemi güvenli bölgeye ulaştı
KAYNAK:
AA
|
GİRİŞ:
23.06.2026
saat ikonu 10:59
|
GÜNCELLEME:
23.06.2026
saat ikonu 11:36

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ve 'nde bulunan gemilere ilişkin olarak, "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı." ifadesini kullandı.

HABERİN ÖZETİ

Bakan Uraloğlu açıkladı: Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk sahipli gemi güvenli bölgeye ulaştı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelerle ilgili olarak Türk sahipli gemilerin güvenli bölgeye ulaştığını ve vatandaşların güvenliği için tedbirlerin alındığını bildirdi.
Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemi, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı.
Son olarak 21 Haziran sabahı 2 Türk sahipli gemi de güvenli bölgeye ulaştı.
Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan toplam 7 gemide 177 Türk vatandaşı görev yapıyor.
Bu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor.
Bakanlık, vatandaşların ve gemilerin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyor.

Uraloğlu, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini bildirdi.

Bakan Uraloğlu açıkladı: Hürmüz Boğazı'nda 11 Türk sahipli gemi güvenli bölgeye ulaştı

Bölgedeki gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde bulunduklarını aktaran Uraloğlu, şu değerlendirmelerde bulundu:

"Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz."

Paylaşımda yer verilen görselde, bekleyen 7 gemiden 1'inin Türk bayraklı olduğu da belirtildi.

ETİKETLER
#hürmüz boğazı
#ulaştırma bakanlığı
#Basra Körfezi
#Güvenlik Tedbirleri
#Türk Gemileri
#Ekonomi
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.