Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

DMM'den 'Ankara'da NATO zirvesi sebebiyle sokağa çıkma yasağı' iddialarına açıklama!

İletişim Başkanlığı Dezenformasyonla Mücadele Merkezi (DMM), 7-8 Temmuz tarihlerinde Ankara'da sokağa çıkma yasağı uygulanacağı yönündeki sosyal medya iddialarının gerçeği yansıtmadığını açıkladı.

DMM'den 'Ankara'da NATO zirvesi sebebiyle sokağa çıkma yasağı' iddialarına açıklama!
KAYNAK:
Haber Merkezi
|
GİRİŞ:
26.06.2026
saat ikonu 16:50
|
GÜNCELLEME:
26.06.2026
saat ikonu 16:52

Bazı sosyal medya hesaplarında paylaşılan, " nedeniyle 'da iki gün sokağa çıkma yasağı uygulanacağı" yönündeki iddialar üzerine Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı 'nden () açıklama geldi. DMM, söz konusu iddiaların tamamen asılsız olduğunu bildirdi.

DMM'den 'Ankara'da NATO zirvesi sebebiyle sokağa çıkma yasağı' iddialarına açıklama!

"HERHANGİ BİR SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI KARARI BULUNMAMAKTADIR"

Dezenformasyonla Mücadele Merkezi tarafından yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Ülkemizin başkenti Ankara’da 7-8 Temmuz 2026 tarihlerinde gerçekleştirilecek olan 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi kapsamında herhangi bir sokağa çıkma yasağı kararı bulunmamaktadır."

https://x.com/dmmiletisim/status/2070502794952380711?s=20

ASILSIZ PAYLAŞIMLARA HUKUKİ İŞLEM

Zirve öncesinde kamuoyunda panik ve belirsizlik oluşturmayı amaçlayan asılsız iddialara karşı gerekli tüm hukuki süreçlerin ayrıca yürütüldüğü belirtilen açıklamada, vatandaşların güncel ve doğru bilgiler için yalnızca ilgili resmi kurumların açıklamalarını takip etmesi gerektiği vurgulandı.

ETİKETLER
#ankara
#dezenformasyonla mücadele merkezi
#dmm
#nato zirvesi
#Cumhurbaşkanlığı Iletişim Başkanlığı
#Gündem
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.