Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Hüseyin Yayman'dan İbrahim Tatlıses'e ziyaret: 'Süperim' mesajı verdi

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesinde fizik tedavi gören İbrahim Tatlıses'i ziyaret etti. Moralinin yüksek olduğu gözlenen Tatlıses "Süperim" dedi.

KAYNAK:
AA
|
GİRİŞ:
23.06.2026
saat ikonu 23:41
|
GÜNCELLEME:
23.06.2026
saat ikonu 23:41

Genel Başkan Yardımcısı Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı , Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi gören sanatçı 'i ziyaret etti.

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi'nde Tatlıses ile görüşen Yayman'a, AK Parti MKYK üyeleri Fatima Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt eşlik etti.

Hüseyin Yayman'dan İbrahim Tatlıses'e ziyaret: 'Süperim' mesajı verdi

Cumhurbaşkanı 'ın İbrahim Tatlıses'e selamlarını ileten Yayman, geçmiş olsun dileğinde bulunduğu sanatçıya tedavisinin nasıl gittiğini sordu.

Sanatçı İbrahim Tatlıses, bunun üzerine, "Süperim" karşılığını verdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çok iyi bir hastane yaptığını ifade eden Tatlıses, tedavisinin iyi gittiğini söyledi. İbrahim Tatlıses, hastanedeki sağlık çalışanlarından övgüyle bahsetti.

Hüseyin Yayman'dan İbrahim Tatlıses'e ziyaret: 'Süperim' mesajı verdi

Tatlıses, Şanlıurfa'da yapılacak TEKNOFEST'e davet edildiğini anlattı.

Ziyarette, Mardin ve Urfa türkülerinden seslendiren Tatlıses, ziyaretçilerine tatlı ikramında bulundu.

ETİKETLER
#ibrahim tatlıses
#AK Parti
#Recep Tayyip Erdoğan
#hüseyin yayman
#Ankara Bilkent Şehir Hastanesi
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.