Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Burcu Biricik'ten bebeği dünyaya geldikten sonra ilk kez konuştu: 'Ben anneliği çok sevdim'

Ünlü aktris Burcu Biricik, Temmuz ayında kızı Luna’yı kucağına alarak ilk kez anne olmanın mutluluğunu yaşamıştı.

Burcu Biricik'ten bebeği dünyaya geldikten sonra ilk kez konuştu: 'Ben anneliği çok sevdim'
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
14.09.2024
saat ikonu 01:04
|
GÜNCELLEME:
15.11.2024
saat ikonu 12:43

aktris , Temmuz ayında kızı ’yı kucağına alarak ilk kez anne olmanın mutluluğunu yaşamıştı. Bu özel anları sosyal medyada paylaşarak takipçileriyle duygularını paylaşan ünlü isim, geçtiğimiz gece, objektiflere yansıyarak konusundaki görüşlerini ilk kez kameralar karşısında açıkladı.

Camdaki Kız'daki performansıyla hafızalara kazınan başarılı oyuncu Burcu Biricik, önceki gün Sinem Kobal ve Burçin Terzioğlu'nun da aralarında bulunduğu bir grup arkadaşıyla buluştu. Ortak bir arkadaşlarının doğum gününe geldiğini söyleyen Biricik, kızı ve anneliği ile ilgili konuştu.

BURCU BİRİCİK SOSYAL MEDYADA İLGİ GÖRMEYE DEVAM EDİYOR

2014 yılında evlendiği eşi Emre Yetkin ile ilk çocuklarını beklediklerini müjdeledikten sonra, Temmuz ayında kızı Luna’yı kucağına alan Biricik, anneliğe adım atmıştı. İlk kez sosyal medyada kızıyla paylaştığı fotoğraflar, hem hayranları hem de magazin camiası tarafından büyük ilgi görmüştü.

Burcu Biricik'ten bebeği dünyaya geldikten sonra ilk kez konuştu: 'Ben anneliği çok sevdim'

BURCU BİRİCİK UZUN ARADAN SONRA OBJEKTİFLERE YANSIDI

Uzun bir aradan sonra gazetecilerle karşılaşan Burcu Biricik, samimi açıklamalarda bulundu. Anneliğin kendisi için son derece keyifli ve güzel bir tecrübe olduğunu ifade etti. Ünlü oyuncu, kızı Luna’yı evde bırakıp ilk kez dışarı çıktığını söyledi ve sözlerine şöyle devam etti; "Sosyalleşmeye çıktım. Biraz da sosyal kaygı yaşadım," şeklinde konuşan Biricik, bu süreçte yaşadığı duygusal değişimleri içten bir şekilde anlattı.

Burcu Biricik'ten bebeği dünyaya geldikten sonra ilk kez konuştu: 'Ben anneliği çok sevdim'

"ANNELİĞİ ÇOK SEVDİM"

Burcu Biricik, anneliğin kendisine sunduğu yeni duyguları; "Annelik çok keyifli, çok güzel... Anneliği sevdim. Kızımı da çok seviyorum... Her şey yolunda..." sözleriyle dile getirirken, bebeğinin kime benzediği konusunda henüz kesin bir fikre varamadığını ifade etti.

Burcu Biricik'ten bebeği dünyaya geldikten sonra ilk kez konuştu: 'Ben anneliği çok sevdim'

ETİKETLER
#Burcu Biricik
#annelik
#Ünlü
#Luna
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.