Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Kumardan dolayı bin pişman olan şarkıcı Serdar Ortaç'tan açıklama!

"Yasa dışı bahis reklam ve teşvikinde bulunma" suçundan dolayı sunucu Mehmet Ali Erbil gibi ev hapsine çarptırılan ünlü şarkıcı Serdar Ortaç, sosyal medya hesabından yeni bir video yayınladı.

Kumardan dolayı bin pişman olan şarkıcı Serdar Ortaç'tan açıklama!
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
11.12.2024
saat ikonu 12:58
|
GÜNCELLEME:
11.12.2024
saat ikonu 12:58

"Yasa dışı bahis reklam ve teşvikinde bulunma" suçundan dolayı tutuklanarak hakkında ev hapsi kararı verilen şarkıcı gibi ' de ev hapsi cezasına çarptırılmıştı. Şarkıcı Serdar Ortaç, gibi bir bataklığın içine saplandığının pişmanlığı yaşarken evinde sosyal medya hesabından bir video paylaştı.

ŞİMDİ BİN PİŞMAN OLAN SERDAR ORTAÇ'TAN AÇIKLAMA: BANA Bİ DAHA KUMARDAN BAHSEDENİN..."

Şarkıcı Serdar Ortaç, kumara giriştiği için çok pişman olduğundan bahseden videosunda, "Daha ne kumarı ya baba ne kumarı bi daha bana kumardan bahseden şu davul...

serdar ortaç kumar

(elindeki bardağı göstererek, duraklıyor) lan normal insan olsam en azından kavga ederdim ya, en azından bağırırdım en azından yani. Elim armut toplamazdı hasta masta boşver, onu da yapamıyorum. Kimseye de bağıramıyorum, bana bi daha kumar soranın kafasına indireceğim elimde ne varsa...burdan indiremem nasıl, yüzyüzeyken" ifadesinde bulundu.

SERDAR ORTAÇ ADLİYE ÇIKIŞI PİŞMANLIĞINI DİLE GETİRMİŞTİ...

Adliye çıkışında konuşan Serdar Ortaç, "Bu kumar belası evimi barkımı aldı, paramı aldı, evliliğimi aldı, sağlığımı aldı, bir de adliyeye düşürdü" diyerek yaptığı açıklamasında,

Kumardan dolayı bin pişman olan şarkıcı Serdar Ortaç'tan açıklama!

"Adli kontrol şartıyla serbest bırakıldım. Topluma kötü örnek olduysam Allah beni affetsin. Kumar belası hala başıma işler açıyor. Evimi barkımı aldı, paramı aldı, evliliğimi aldı, sağlığımı aldı, bir de adliyeye düşürdü. Kumarı daha nasıl kötüleyeceğiz, millete nasıl anlatacağız bilmiyorum. Bilinçsizce oldu, beni otel açılışına davet ettiler. Malta Adası'na gittim. Restorant açılıyordu orada cep telefonundan oyunu çektiler. Oyuna geldik. Bir şey de diyemezsin gurbette. Pişmanım, üzgünüm. Herkes kuamrbaz olmuş. En az 50 milyon kumarbaz var. Bırakmazsanız hepiniz başına böyle şeyler gelecek. İnşallah konserleri etkilemez. Mehmet Ali Erbil de benimle Malta'daydı. Onun bir suçu yok." demişti.

ETİKETLER
#kumar
#serdar ortaç
#ev hapsi
#mehmet ali erbil
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.