Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Neşe Karaböcek oğlunun ölümünden sonra ilk kez sahneye çıktı

Usta sanatçı Neşe Karaböcek, oğlu Hasan Ali Yener'in vefatının ardından ilk kez sahneye çıktı.

Neşe Karaböcek oğlunun ölümünden sonra ilk kez sahneye çıktı
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
15.05.2024
saat ikonu 19:13
|
GÜNCELLEME:
13.09.2024
saat ikonu 15:35

Usta sanatçı Neşe Karaböcek, oğlu Hasan Ali Yener'in vefatının ardından ilk kez sahneye çıktı. 5 yıl aradan sonra özel bir gece sahne alan Karaböcek, hayranlarına unutulmaz bir müzik şöleni sundu.

"Sürünüyorum", "Kırılsın Ellerim", “Kaybolan Hayaller”, “Artık Sevmeyeceğim” gibi sevilen şarkılarıyla tanınan Neşe Karaböcek, evlat acısı yaşadığı 2019 yılından bu yana ilk defa sahneye çıktı.

Gazeteci Tevfik Yener'den olan oğlu Hasan Ali Yener'in ölümüyle derin bir üzüntü yaşayan Karaböcek, bu acının ardından 5 yıl sonra hayranlarıyla buluştu.

Neşe Karaböcek oğlunun ölümünden sonra ilk kez sahneye çıktı

"SAHNELERİ ÇOK ÖZLEDİM"

Yaklaşık 2,5 saat sahnede kalan Neşe Karaböcek, en sevilen şarkılarını seslendirerek ve hayranlarının isteklerini yerine getirerek unutulmaz bir gece yaşattı. Sevenlerine hitaben, "Sizleri ve sahneleri çok özledim. Tekrar büyük konserlerde bir arada olmak istiyorum. Bu sene sahnelerde 75. yılımı kutlayacağım" diyerek, sevenlerini mutlu etti.

ETİKETLER
#konser
#türk sanat müziği
#Neşe Karaböcek
#Sahne
#Hasan Ali Yener
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.