Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Nursel İle Mutfak Bahane’de haftanın en iyisi kim oldu? Rekabet zirve yaptı işte 20 bileziğin sahibi

Nursel ile Mutfak Bahane’de final günü büyük heyecana sahne oldu. Haftanın sonunda 20 bileziğin sahibi olan isim belli oldu. İşte Nursel ile Mutfak Bahane’de merak edilen tüm deteylar..

Nursel İle Mutfak Bahane’de haftanın en iyisi kim oldu? Rekabet zirve yaptı işte 20 bileziğin sahibi
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
18.04.2025
saat ikonu 18:57
|
GÜNCELLEME:
18.04.2025
saat ikonu 18:57

Nursel ile Mutfak Bahane’nin hafta finali yine heyecan dolu anlara sahne oldu. Tüm hafta boyunca kıyasıya mücadele eden dört çift, en iyisi olabilmek için son kez mutfağa girdi. Nursel Ergin’in enerjik sunumuyla renklenen programda, yalnızca tarifler değil, duygular da yarıştı. Haftanın sonunda yapılan puanlamalarla, 20 bileziklik büyük ödülü kazanan çift netlik kazandı. Seyirciler ise hem hazırlanan tabakları hem de yapılan yorumları büyük bir dikkatle izledi . Haftanın kazanan çifti, emeğinin karşılığını alırken ekran başındakiler de keyifli bir final izledi. Peki rekabetin zirve yaptığı Nursel İle Mutfak Bahane’de 20 bileziğin sahibi kim oldu? Haftanın en iyisi kim? İşte merak edilen soruların cevapları…

NURSEL İLE MUTFAK BAHANE'DE HAFTANIN EN İYİ KİM OLDU İŞTE 20 BİLEZİĞİN SAHİBİ

Hafta içi her bölümüyle dikkat çeken 'Nursel ile Mutfak Bahane' programında bu kez ekran başındakileri şaşkına çeviren gelişmeler yaşandı. Önceki sezonun birincileri arasında yer alan Seda ve Harun Yılmaz çifti, bu sezon yeniden mutfağa dönmüştü. Ancak beklenen uyum sağlanamayınca süreç çalkantılı ilerledi. Çiftin özel hayatında yaşadığı gerilim, stüdyodan taşarak kaldıkları otele yansıdı.

Nursel İle Mutfak Bahane’de haftanın en iyisi kim oldu? Rekabet zirve yaptı işte 20 bileziğin sahibi

Programa çıkmayan Seda’nın ortadan kaybolması, hem izleyiciler hem de yapım ekibi tarafından endişeyle karşılandı. Sabah saatlerinde otelden ayrıldığı ve sonrasında doğrudan adliyeye gittiği öğrenilen Seda Yılmaz’ın, savcılığa ifade verdiği bilgisi geldi. Bu gelişme üzerine diskalifiye olacağı yönünde söylentiler hızla yayıldı.

Nursel İle Mutfak Bahane’de haftanın en iyisi kim oldu? Rekabet zirve yaptı işte 20 bileziğin sahibi

Tüm bu olaylar yaşanırken yarışma heyecanı da devam etti. Hafta boyunca sergiledikleri başarılı performansla öne çıkan Zeyneti ve Murat çifti, cuma günü yapılan finalde en yüksek puanları toplayarak 20 bileziğin sahibi oldu. Stüdyoda duygu dolu anlar yaşanırken, gözler şimdi Seda Yılmaz’ın yarışmadaki geleceğine çevrildi.

Nursel İle Mutfak Bahane’de haftanın en iyisi kim oldu? Rekabet zirve yaptı işte 20 bileziğin sahibi

NURSEL'LE MUTFAK BAHANE PROGRAMININ FORMATI NE?

ATV ekranlarında izleyiciyle buluşan “Nursel ile Mutfak Bahane”, klasik yemek yarışmalarından farklı olarak sadece lezzeti değil, mutfaktaki uyumu, aile ilişkilerini ve samimiyeti de öne çıkaran bir konsept sunuyor. Hafta içi her gün yayınlanan programda, dört farklı gelin-kayınvalide ikilisi mutfağa girerek hem yemek yapıyor hem de aile içi iletişimlerini ortaya koyuyor.

Nursel İle Mutfak Bahane’de haftanın en iyisi kim oldu? Rekabet zirve yaptı işte 20 bileziğin sahibi

Yarışmacılar, belirlenen süre içerisinde hazırladıkları yemeklerle jüri karşısına çıkarken, yemeklerin lezzeti, sunumu ve takım içi uyum puanlamada belirleyici rol oynuyor. Program boyunca çiftler arasında yaşanan diyaloglar, zaman zaman duygusal zaman zaman da eğlenceli anlara sahne oluyor. Haftanın sonunda en yüksek puanı toplayan takım cuma finalinde büyük ödül olan 20 bileziği kazanıyor.

ETİKETLER
#magazin
#magazin haberleri
#nursel ile yemek bahane haftanın en iyi kim oldu
#nursel ile mutfak bahane 20 bilezik kimin oldu
#nursel ile mutfak bahane haftanın birincisi kim
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.