Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Sosyal medya bu anı konuşuyor! MasterChef'te kaşık atıldı, Onur’la Beyza’nın sarılması gündem oldu

MasterChef'te kaşık atıldı, 150 bin TL'nin sahibi ve kaşığı kazanan isim Onur oldu.

Sosyal medya bu anı konuşuyor! MasterChef'te kaşık atıldı,  Onur’la Beyza’nın sarılması gündem oldu
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
17.11.2024
saat ikonu 20:43
|
GÜNCELLEME:
17.11.2024
saat ikonu 20:46

'te kaşık atıldı, 150 bin TL'nin sahibi ve kaşığı kazanan isim Onur oldu. Onur ve Beyza'nın sarılmaları ise MasterChef'e damga vurdu. Sosyal medyada herkes ikilinin sarıldığı anlara beğeni ve yorum yağdırdı.

MasterChef Türkiye, 16 Kasım akşamı yine heyecan dolu anlara ev sahipliği yaptı. Yarışmacılar, büyük ödül olan 150 bin TL'yi kazanabilmek için kıyasıya mücadele ederken, ilk etapta Kadınbudu Köfte yapımında hünerlerini sergilediler. İkinci etapta ise yarışmacılar acı biber ve çikolata kullanarak hayal güçlerini konuşturdu. Ancak yarışmanın en dikkat çekici anlarından biri, Onur’un yemeği sırasında yaşandı. Şeflerin Onur'un tabağına kaşık atması, sosyal medyada hızla gündem oldu ve o anlar büyük ilgi gördü.

MASTERCHEF'TE KİM KAŞIK ALDI?

MasterChef Türkiye'de büyük bir başarıya imza atan Onur, şeflerin kaşık attığı yarışmacı oldu ve 150 bin TL'lik ödülün sahibi olarak adından bir kez daha söz ettirdi. Danilo Şef, Onur’un 30 dakika gibi kısa bir sürede hazırladığı tabak için, "Bu süre içinde ben daha iyi bir tabak yapamazdım" diyerek onu övdü. Onur'un şeflerden aldığı övgü ve kaşıklar, sosyal medyada hızla gündem oldu.

masterchef

BEYZA VE ONUR'UN SARILMALARI GÜNDEM OLDU

Yarışmacı, büyük zaferini arkadaşlarının yanına giderek kutladı. Bu kutlama anlarında, özellikle Beyza ile sıkça adı anılan Onur'un ona sarılması, sosyal medyada büyük yankı uyandırdı. Bu samimi anlar, takipçileri tarafından yoğun şekilde ilgi gördü ve hızla paylaşılmaya başlandı.

masterchef

MASTERCHEF ELEME ADAYLARI KİMLER?

MasterChef Türkiye'nin son bölümünde, Mavi takımından Eda, Muratcan ve Ezgi ilk üç eleme adayı olarak belirlendi. Ancak son yarışmada, Kırmızı takımdan Alper de eleme potasına giren bir diğer isim oldu.

Yarışma iki etaptan oluştu. İlk etapta, yarışmacılar en lezzetli "Kadınbudu Köfte"yi hazırlamak için mücadele etti. Bu etapta birinciliği Emre kazandı. İkinci etapta ise yarışmacılara acı biber ve çikolata verilerek enfes tabaklar yapmaları istendi. 6 kişilik yarışmacı grubundan ilk elenen isim ise Alper oldu.

masterchef

MASTERCHEF 4. ELEME ADAYI KİM OLDU?

Haftanın potaya giden 4. ismi Alper oldu.

MASTERCHEF DOKUNULMAZLIĞI KİM KAZANDI, 3 ELEME ADAYI KİM OLDU?

MasterChef'te haftanın son takım oyununu Kırmızı Takım kazandı. Eda ise eleme adayı oldu.

MASTERCHEF 1. ve 2. DOKUNULMAZLIK OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?

MasterChef Türkiye’de haftanın ilk dokunulmazlık oyununu Kırmızı Takım kazandı. Takımın başarısı büyük bir övgü alırken, bireysel dokunulmazlık ise Kerem’in oldu. Ardından haftanın ikinci dokunulmazlık oyununda da Kırmızı Takım öne çıktı. Bu sefer bireysel dokunulmazlık Onur’un oldu, ancak eleme potasına giren isim Ezgi olarak belirlendi.

masterchef

MASTERCHEF KİM ELENDİ?

MasterChef'te elenen isim Nigar oldu.

ETİKETLER
#masterchef
#masterchef ödülü kim kazandı
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.