Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?

Zuhal Topal’la Yemekteyiz’in 12-16 Mayıs haftası finaline doğru geri sayım başladı. Beş gün süren lezzet yarışında sona gelinirken, yarışmanın sıkı takipçileri şimdi “150 bin TL’lik ödülü kim kazandı?” sorusunun cevabını arıyor. Haftanın final bölümüyle birlikte hem puan tablosu netleşecek hem de bir isim, yarışmadan büyük ödülle ayrılacak. Peki 16 Mayıs 2025 Yemekteyiz 150 bin TL'yi kim kazandı? İşte haftanın kazanan ismi...

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
16.05.2025
saat ikonu 15:11
|
GÜNCELLEME:
18.05.2025
saat ikonu 18:32

TV8’in ilgiyle izlenen yarışması Zuhal Topal’la ’de bir haftalık mutfak maratonu sona eriyor. Elif, Erhan, Gülşen, Kübra ve Yusuf’un kıran kırana rekabet ettiği bu haftada gözler, final günü yapılacak puanlamaya çevrildi. İzleyiciler büyük ödülün hangi yarışmacıya gideceğini öğrenmek için sabırsızlanıyor. Zuhal Topal'la , haftanın en çok puanını hangi yarışmacı aldı? İşte haftanın finalinde büyük ödülün sahibi olan yarışmacı...

BÜYÜK FİNAL ÖNCESİ NEFESLER TUTULDU

Final gününde, yarışmanın sıkı takipçileri en çok şu sorunun cevabını arıyor: Zuhal Topal’la Yemekteyiz’de bu haftanın kazananı kim oldu? Tüm hafta boyunca mutfakta ter döken yarışmacıların kaderini belirleyecek puanlar ödülün yeni sahibini belirledi.

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?

YEMEKTEYİZ 16 MAYIS 2025 KİM KAZANDI?

TV8 ekranlarında hafta boyunca devam eden lezzetli rekabetin kazananı belli oldu. Zuhal Topal’ın sunumuyla izleyiciyle buluşan yarışmada, Erhan Bey, Kübra Hanım, Elif Hanım, Gülşen Hanım ve Yusuf Bey hünerlerini sergileyerek büyük ödül için kıyasıya mücadele etti. Final günü açıklanan puan tablosu ise dikkat çekti.

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?

Hafta boyunca izleyicileri ekran başına kilitleyen yarışmada, her bir yarışmacı kendi tarzıyla sofralar kurdu, yemeklerini sundu ve rakiplerinden puanlar topladı. Ancak kazanan ismi belirleyecek olan şey sadece lezzet değil; sunumdan misafirperverliğe, menü bütünlüğünden sofra düzenine kadar birçok detay bu yarışta kritik rol oynadı.

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?

HAFTANIN YARIŞMACILARI KİMLERDİ?

Bu haftaki rekabetin içinde olan isimler şöyleydi: Elif Arın Erhan Akçay Gülşen Onursal

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?

Kübra İmre Yusuf Koçyiğit Her biri yarışmaya kendine özgü bir yorum kattı, sofralarında farklı tatlarla jüriyi etkilemeye çalıştı. Ancak yarışmanın sonunda yalnızca biri “haftanın birincisi” unvanını kazandı.

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?

YEMEKTEYİZ 150 BİN TL'Yİ KİM ALDI?

Zuhal Topal’ın da puanlamalara dahil olduğu haftalık değerlendirme sonunda, Zuhal Topal’la Yemekteyiz yarışmasında 150 bin TL’lik büyük ödülü kazanan isim belli oldu. 45 puanla haftanın birincisi olmayı başaran Yusuf Bey, rakiplerinden ve sunucudan aldığı yüksek puanlarla zirveye yerleşti.

Zuhal Topal’la Yemekteyiz 16 Mayıs 2025 kim kazandı? 150 bin TL ödülü kim aldı?

Haftanın ikincisi 32 puanla Elif Hanım olurken, onu 30 puanla üçüncü sırada yer alan Kübra Hanım takip etti. Erhan Bey 25 puanla dördüncü sırada kendine yer buldu. Gülşen Hanım ise 14 puanla haftanın en düşük puanını alan ismi oldu. Böylece Yusuf Bey, hem performansıyla hem de toplam puanıyla haftanın en başarılı yarışmacısı seçilerek büyük ödülün sahibi oldu.

ETİKETLER
#magazin
#Yemekteyiz
#zuhal topal yemekteyiz
#yemekteyiz kim kazandı
#16 mayıs puan tablosu
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.