Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Zuhal Topal'la Yemekteyiz kim kazandı? Yemekteyiz 150 bin TL kimin oldu?

Zuhal Topal’la Yemekteyiz’de final günü geldi çattı! Bir haftadır mutfakta ter döken yarışmacılar, büyük ödül için son kez hünerlerini sergiledi. Ekran başındaki izleyiciler kadar yarışmacılar da nefeslerini tuttu. Yemekteyiz'de bu akşam, sadece bir isim 150 bin TL’lik ödülün sahibi olacak. Peki Yemekteyiz'de kim kazandı? Zuhal Topal'la Yemekteyiz 150 bin TL kimin oldu? İşte detaylar...

Zuhal Topal'la Yemekteyiz kim kazandı? Yemekteyiz 150 bin TL kimin oldu?
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
20.06.2025
saat ikonu 18:23
|
GÜNCELLEME:
20.06.2025
saat ikonu 18:23

Bir haftadır kıyasıya süren yarışta tabaklar kadar stratejiler de konuşuldu, eleştiriler zaman zaman tansiyonu yükseltti. Zuhal Topal’la 'de yine hem mutfakta hem sofrada adeta bir maraton yaşandı. Şimdi ise herkesin merak ettiği o ana gelindi: Haftanın birincisi kim olacak? Her gün farklı bir yarışmacının evine konuk olundu, yemekler kadar misafirperverlik de puanlara yansıdı. Kimi sunumuyla hayran bıraktı, kimi lezzetiyle rakiplerine meydan okudu. Ama günün sonunda, sadece biri haftanın şampiyonu olacak. İşte Yemekteyiz'de haftanın kazanan ismi...

YEMEKTEYİZ KİM KAZANDI?

Zuhal Topal’ın sunumuyla ekrana gelen Yemekteyiz yarışmasında bir hafta daha sona eriyor. TV8’in gündüz kuşağında büyük ilgi gören yarışmada final günü nefesleri kesti.

Zuhal Topal'la Yemekteyiz kim kazandı? Yemekteyiz 150 bin TL kimin oldu?

Yarışmanın son gününde mutfağa giren Didem Gülhan, rakiplerinden ve jüri değerlendirmesinden yüksek puan alarak haftayı birincilikle kapatmak için elinden geleni yaptı. Haftanın son yemeğiyle birlikte tüm yarışmacıların puanları toplanırken gözler artık Zuhal Topal’ın son değerlendirmesine çevrildi. Verilecek puanlarla birlikte 150 bin TL’lik büyük ödülün bu haftaki kazananı belli olacak. Yarışmanın final bölümüyle birlikte birinci olan isim de netleşmiş olacak.

Zuhal Topal'la Yemekteyiz kim kazandı? Yemekteyiz 150 bin TL kimin oldu?

DİDEM GÜLHAN FİNAL PERFORMANSIYLA DİKKAT ÇEKTİ

Yarışmanın 5. gününde mutfağa giren Didem Gülhan, özenle hazırladığı menüsüyle iddialı bir sunum yaptı. Tatlardan sunuma, hijyenden misafirperverliğe kadar tüm detaylarda puan toplamaya çalışan yarışmacı, kritik anlarda sergilediği soğukkanlılığıyla da dikkat çekti. Haftanın diğer yarışmacıları gün gün aldıkları puanlarla tabloyu şekillendirdi. Ancak her zaman olduğu gibi sonucu belirleyecek en önemli etken, Zuhal Topal’ın vereceği son puan olacak. Final anında açıklanacak değerlendirme sonrasında, 150 bin TL’lik büyük ödülün sahibi açıklanacak.

Zuhal Topal'la Yemekteyiz kim kazandı? Yemekteyiz 150 bin TL kimin oldu?

YEMEKTEYİZ'DE 150 BİN TL'Yİ KİM ALDI?

Zuhal Topal’la Yemekteyiz’in final bölümü puanları netleştiğinde, izleyiciler bu haftanın en başarılı isminin kim olduğunu öğrenecek. Henüz kazanan resmen duyurulmadı. Yemekteyiz kazananı açıklandığında detaylar haberimize eklenecektir.

ETİKETLER
#magazin
#Yemekteyiz
#yemekteyiz zuhal topal
#yemekteyiz büyük ödül
#yemekteyiz 20 haziran kazananı
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.