Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Başbakan Yıldırım'dan İbadi'ye taziye telefonu

Başbakan Binali Yıldırım, Irak'ta meydana gelen terör saldırısı nedeniyle Irak Başbakanı Haydar El İbadi'yi arayarak taziyelerini iletti.

Başbakan Yıldırım'dan İbadi'ye taziye telefonu
KAYNAK:
AA
|
GİRİŞ:
04.07.2016
saat ikonu 06:42
|
GÜNCELLEME:
04.07.2016
saat ikonu 06:42

Başbakan Binali Yıldırım, Irak'taki terör saldırısının ardından Irak Başbakanı Haydar el-İbadi'yi arayarak taziyelerini iletti. Irak'ın toprak bütünlüğünün önemli olduğunu belirten Yıldırım, terör örgütü DAEŞ'i "ortak bela" olarak nitelendirdi.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, Bağdat'taki terör saldırısının ardından Irak Başbakanı el-İbadi'yi telefonla aradı.
Taziyelerini ileten Başbakan Yıldırım, yaralılar konusunda her türlü desteği vermeye hazır olduklarını belirtti. Yardıma hazır olduklarını ifade eden Yıldırım'a Irak Başbakanı el-İbadi teşekkür etti.
Irak'ın toprak bütünlüğünün önemli olduğunu belirten Yıldırım, terör örgütü DAEŞ'i "ortak bela" olarak nitelendirdi.

 

ETİKETLER
#Politika
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.