Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda konuştu. Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde. Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.” ifadelerini kullandı.

KAYNAK:
Haber Merkezi
|
GİRİŞ:
25.06.2026
saat ikonu 12:30
|
GÜNCELLEME:
25.06.2026
saat ikonu 12:43

Cumhurbaşkanı , Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen "Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması" programında açıklamalarda bulundu. Erdoğan yaptığı açıklamada "Kerbela'nın hüznünü, burukluğunu, gam ve melalini kalbimizin derinliklerinde hala hissediyoruz" ifadelerini kullandı.

HABERİN ÖZETİ

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Muharrem Orucu İftar Programı'nda açıklamalarda bulundu.
Erdoğan, Ehl-i Beyt sevdalısı aziz kardeşlerini selamladı.
Muharrem ayının manevi ikliminde bir arada olmanın bahtiyarlığını yaşadığını belirtti.
Katılımcıları Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne, milletin evine hoş geldiniz dedi.

"KEDERİ 14 ASIRDIR O GÜNKÜ GİBİ YAŞIYORUZ"

İşte Erdoğan'ın açıklamasından satırbaşları:

Ehlibeyt sevdalısı aziz kardeşlerim, sizleri en kalbi duygularımla, hürmetle, muhabbetle selamlıyorum. Mah-ı Muharrem'in bu manevi ikliminde sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum. Davetimize icabet ederek soframızı teşrif eden siz kıymetli misafirlerimize tek tek şükranlarımı sunuyorum. Cumhurbaşkanlığı Külliyemize, milletin evine, hepiniz hoş geldiniz. Sizlerin şahsında, Ehlibeyt'e ve temsil ettiği değerlere muhabbetle bağlı tüm kardeşlerime buradan selamlarımı, sevgilerimi gönderiyorum.

Hicri senemizin ilk ayı, Peygamber Efendimiz'in (Aleyhissalâtü Vesselâm) "Allah'ın ayı" olarak zikrettiği Mah-ı Muharrem'i tebrik ediyorum. Muharrem ayının ülkemiz, milletimiz, İslam alemi ve tüm insanlık için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Bu mübarek ayda tuttuğunuz oruçların, ettiğiniz duaların, yaptığınız hayır ve hasenatın Hak katında kabul ve karin olmasını temenni ediyorum.

Hayat ve hidayet pusulamız Kur'an-ı Kerim'in çağlar üstü mesajını beşeriyete müjdeleyen Peygamber Efendimiz'e salat, onun Ehlibeyt'ine ve cümle muhibbânına selam olsun diyorum.

Müslümanlar olarak yarın inşallah 'nü idrak edeceğiz. Şehadetlerinin 1387. sene-i devriyesinde Serdar-ı Şehidan, Şah-ı Kerbela Hazreti Hüseyin Efendimiz'i ve 70'i aşkın yol arkadaşını rahmetle, hürmetle yad ediyorum.

Kerbela'nın acısını yüreğimizde hala taşıyoruz. Kerbela'nın hüznünü, burukluğunu, gam ve melalini kalbimizin derinliklerinde hala hissediyoruz. Gönüller Sultanı'nın "Benim dünyadaki çiçeğim" diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin Efendimiz'in ve yarenlerinin şehit edilmesinin kederini tam 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.

ETİKETLER
#Aşure Günü
#Muharrem ayı
#Recep Tayyip Erdoğan
#Kerbela
#Hz. Hüseyin
#Politika
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.