Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Davutoğlu, 'Kim seçimi kaybederse siyaseti bıraksın'

Başbakan Davutoğlu, 'Seçimi kaybedersem ayrılacağım, peki siz koltuklarınızı bırakmaya hazır mısınız?Kim seçimi kaybederse siyaseti bıraksın' dedi.

Davutoğlu, 'Kim seçimi kaybederse siyaseti bıraksın'
KAYNAK:
AA
|
GİRİŞ:
08.05.2015
saat ikonu 20:09
|
GÜNCELLEME:
08.05.2015
saat ikonu 20:09

Başbakan Ahmet Davutoğlu, İngiltere'de seçimi kaybeden muhalefet liderlerinin istifa ettiğini hatırlatarak, "Buradan Demirtaş'a, Kılıçdaroğlu'na, Bahçeli'ye çağrıda bulunuyorum; ben hazırım. Eğer seçimi kaybedersek ki kaybetmemiz mümkün değil Allah'ın izniyle, ertesi gün siyaseti bırakacağım. Peki siz bırakmaya hazır mısınız koltuklarınızı? Bırakmazlar, çünkü onlar o koltuklardan nemalanıyorlar, bizim için koltuk her an terk edilebilecek bir dünyalık makamdır. Eğer bir an dahi o koltuğa saplanıp kalırsak bütün bir davamız, bütün bir hayatımız bize haram olur. İşte çağrıda bulunuyorum; kim seçimi kaybederse siyaseti bıraksın" dedi.

ETİKETLER
#Politika
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.