Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

OGM'den Yeşil Vatan'da yeni dönem! Adana'daki yangında devreye girdi

Orman Genel Müdürlüğü, Adana'nın Sarıçam ilçesindeki yangında yenilikçi dron sisteminin başarıyla kullanıldığını açıkladı. Kurum yetkilileri, Yeşil Vatan savunmasında ormanları korumaya devam edeceklerini vurguladı.

KAYNAK:
Murat Makas
|
GİRİŞ:
22.06.2026
saat ikonu 13:51
|
GÜNCELLEME:
22.06.2026
saat ikonu 13:54

Orman Genel Müdürlüğü (OGM), ilçesinde çıkan yangında kara ekiplerine destek sağlayan yeni nesil dron sisteminin kullanıldığını duyurdu.

OGM, resmi sosyal medya hesabından Adana'nın Sarıçam ilçesinde meydana gelen yangında, yenilikçi dron sisteminin başarıyla kullanıldığını açıkladı. Müdürlük, özellikle henüz büyüme evresine geçmemiş, başlangıç aşamasındaki yangınlarda müdahaleyi kolaylaştıracak bu sistemin; zorlu arazi şartlarında kara ekiplerine destek sağlayacağını, ulaşılması güç noktalara kısa sürede erişebileceğini bildirdi.

Aynı zamanda yenilikçi dron sisteminin; yangının ilerleme istikametinde köpük ve retardant uygulanarak yayılımın yavaşlatılabileceği, müdahale kapasitesini ve personel güvenliğini de önemli ölçüde artıracağı belirtildi.

Öte yandan Müdürlük tarafından yapılan açıklamada; teknolojik yetkinliklerin nitelikli insan kaynağıyla birleştiği, Yeşil Vatan savunmasında inovatif çözümlerle ormanların korunmaya devam edileceği ifade edildi.

ETİKETLER
#orman yangını
#sarıçam
#Ogm
#Yeşil Vatan Kahramanları
#Dron Teknolojisi
#Sağlık
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.