Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul

Geçtiğimiz sezon Nesine 2. Lig'de topladığı 80 puanla şampiyonluğa ulaşan Bursaspor, gelecek sezon Trendyol 1. Lig'de mücadele etmeye hak kazanmıştı. Geçirdiği zorlu yılların ardından yeniden yükselişe geçen Bursaspor'da hedef 2009-2010'da şampiyonluğa ulaştığı Trendyol Süper Lig'e yükselmek.
Trendyol 1. Lig'de iddialı olmak ve Trendyol Süper Lig'e yükselmek isteyen Bursaspor'da yeni sezon öncesi transfer çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Bursa temsilcisi transfer çalışmaları doğrultusunda kadrosunu Juergen Elitim, Toral Bayramov ve Amine Boutrah ile güçlendirmişti.
Transfer operasyonuna devam eden Bursaspor, 2 yeni oyuncuyu daha kadrosuna kattığını açıkladı. Yeşil-beyazlılar, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda, Lincoln Henrique ve Lewis Baker'ın transfer edildiği duyuruldu.

Geçen sezon Portekiz'in Alverca takımında oynayan 27 yaşındaki Lincoln Henrique, bir dönem Fenerbahçe, Hull City ve Çaykur Rizespor formalarını da giymişti.

Son olarak Stoke City formasını terleten 31 yaşındaki Baker ise Chelsea ve Trabzonspor gibi takımlarda oynamıştı.