Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul

Türkiye Basketbol Süper Ligi ve Türkiye Kupası'nda sezonu şampiyonlukla tamamlayan ve EuroLeague'de Final-Four oynama başarısı gösteren Fenerbahçe Beko'da sıcak gelişmeler yaşanıyor.

Fenerbahçe Beko'da sezonun tamamlanmasının ardından Fransız basketbolcu Nando De Colo, aktif basketbolculuk kariyerini noktaladığını açıklamıştı.
Geride bıraktığımız sezonu çifte şampiyonlukla tamamlayan Fenerbahçe Beko'da 2 oyuncu ile yolların ayrıldığı bildirildi. Sarı-lacivertlilerden yapılan açıklamaya göre, Kanadalı oyuncu Khem Birch ve ABD'li oyuncu Devon Hall ile yollar ayrıldı.

Fenerbahçe'den Khem Birch'ün ayrılığıyla ilgili yapılan açıklamada, "Khem Birch’e Teşekkürlerimizle! 2024-25 ve 2025-26 sezonlarında Çubuklu formamızı giyen oyuncumuz Khem Birch ile yollarımız ayrılmıştır. Tarihimizin ikinci EuroLeague şampiyonluğu başta olmak üzere, formamızla 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan oyuncumuz Khem Birch’e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz" ifadelerine yer verildi.

Fenerbahçe'den Devon Hall'un ayrılığıyla ilgili yapılan açıklamada ise "Devon Hall’a Teşekkürlerimizle! 2024-25 sezonu öncesi kadromuza katılan, formamızı giydiği iki sezon boyunca kazandığımız tüm başarılarda pay sahibi olan oyuncumuz Devon Hall ile yollarımız ayrılmıştır. Çubuklu formamızla, 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Devon Hall’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz" denildi.