Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul

Trendyol Süper Lig'de geride bıraktığımız 4 sezonda da şampiyonluk kazanan ve toplamda 26. şampiyonluğuna ulaşarak şampiyonluk sayılarındaki en yakın takipçisi Fenerbahçe'nin 7 şampiyonluk önüne geçen Galatasaray'da yeni sezon öncesi çalışmalar sürüyor.

Geçtiğimiz sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'nde de son 16 turu oynama başarısı gösteren sarı-kırmızılılar, yeni sezonda hem ligde hem de Avrupa'da iddialı olmak için güçlü bir kadro kurmanın hesaplarını yapıyor.

Yeni sezon hedefleri için teknik direktör Okan Buruk'un raporu doğrultusunda transfer operasyonunu yürüten Dursun Özbek başkanlığındaki Galatasaray yönetimi, listesindeki çok sayıda oyuncuyla görüşmelerini sürdürüyor.

Galatasaray'ın yeni sezon öncesi takviye yapmayı planladığı bölgelerden biri de orta saha oldu. Orta saha rotasyonunu geniş tutmak isteyen sarı-kırmızılıların, yeni bir ismi gündemine aldığı belirtildi.
TRT Spor'da yer alan habere göre, Galatasaray, Premier Lig'den düşen İngiliz ekibi Wolverhampton'da forma giyen Andre ile ilgileniyor. Haberde, sarı-kırmızılıların devre arasında da gündemine aldığı isim için yeniden harekete geçtiği belirtildi.

Haberde, Championship'e düşen İngiliz ekibinin, istenilen teklif geldiği sürece kadrosundaki her futbolcuyu satma kararı aldığı ifade edildi.

Haberde ayrıca, Galatasaray'ın Andre için 20 milyon euro bonservis bedeli ödemeyi düşündüğü belirtildi. Öte yandan Galatasaray'ın eski oyuncusu Felipe Melo'nun da Brezilyalı oyuncuyu ciddi şekilde sarı-kırmızılılara önerdiği kaydedildi.

Andre, 2024-2025 sezonu başında Fluminense'den 22 milyon euro bonservis bedeli karşılığında Wolverhampton'a transfer olmuştu. Andre, Wolverhampton'da geçtiğimiz sezon 34'ü ilk 11'de olmak üzere 39 maçta forma giymişti. Andre bu maçlarda 1 golle takımına katkı sağlamıştı.