Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul

Avrupa basketbolunun zirvesinde taşlar yerinden oynuyor. EuroLeague yönetimi, gerçekleştirdiği son stratejik toplantının ardından organizasyonun geleceğine dair çok konuşulacak radikal bir karara imza attı. Alınan karara göre, turnuva gelecek sezondan itibaren artık 18 yerine 20 takımla oynanacak.

Turnuva formatındaki bu genişleme hamlesi, Türk basketbolu adına da tarihi bir kapıyı sonuna kadar araladı. Takım sayısının 20'ye çıkarılacağı yönündeki resmi açıklamayla birlikte, Beşiktaş GAİN’in önümüzdeki sezondan itibaren EuroLeague kulvarında boy göstereceği kesinlik kazandı.

Siyah-beyazlı ekip, uzun süredir heyecanla beklenen bu resmi onayın ardından Avrupa'nın en elit basketbol organizasyonunda parkeye çıkma hakkını elde etmiş oldu. Turnuvadaki takım sayısının artırılması, hem rekabeti yeni bir boyuta taşıyacak hem de basketbolseverlere çok daha yoğun ve heyecan dolu bir maç takvimi sunacak.