Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul

ABD, Meksika ve Kanada ortaklığında düzenlenen 2026 Dünya Kupası'nda heyecan devam ediyor. Organizasyonda D Grubu'nda yer alan Türkiye, gruptaki ilk iki maçında sırasıyla Avustralya'ya 2-0 ve Paraguay'a 1-0'lık skorlarla mağlup oldu. Türkiye, üçüncü maçlar öncesinde grubu son sırada tamamlamayı garantileyerek turnuvaya veda etti.

Türkiye, D Grubu'ndaki üçüncü ve son hafta maçında 26 Haziran Cuma günü TSİ 05.00'te ABD ile karşı karşıya gelecek.
A Milli Takım'ın ABD ile oynayacağı karşılaşma öncesi milli futbolcu Kenan Yıldız, TRT Spor'a açıklamalarda bulundu.

Herkesin çok üzgün olduğunu belirten Kenan Yıldız, "Her seferinde söylüyorum; futbol bu, bazen uğraşırsınız, istediğinizi sahaya yansıtsanız dahi istediğinizi alamazsınız. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum maçları ama maalesef o sonuçlar geldi. Futbolun üç sonuçtan oluştuğunu biliyoruz maalesef." dedi.

Takım olduklarını ve Türkiye'yi temsil ettiklerini belirten Kenan, "Hepimizi sevsinler, desteklesinler. Biz sahaya çıktığımızda bu sorumlulukla çıkıyoruz ve ülkemizi en iyi şekilde temsil etmeye çalışıyoruz. Gelecek için şunu söyleyebilirim: Sadece ben değil, bütün takım arkadaşlarımla beraber her şeyimizi vermeye çalışacağız. Türkiye'deki çocuklara ve halkımıza hayal kurdurmak istiyoruz. İki sene Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım ve devam edeceğim." ifadelerini kullandı.