Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul
Yabancı oyuncu kuralının konuşulduğu Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında Fenerbahçe Genel Sekreteri Mahmut Uslu ve Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ile Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım arasında bir gerilim yaşandığı, ciddi tehditlerin ve sert sözlerin havada uçuştuğu iddia edildi.

TGRT Haber'in Stüdyoda Futbol programına telefon bağlantısıyla katılan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, konuyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Yıldırım, iddia edildiği gibi Barış Göktürk'ün kendisine tehditvari sözler söylemediğini vurgulayarak "Barış Göktürk bana satır aralarında hakaret etti, tehdit yok. Barış Göktürk taraftara şirin gözükmek için şov yapıyor." dedi.

Yıldırım ayrıca "Barış Göktürk ‘sus konuşma’ dedi, ‘Haddini bil’ dedim. Göktürk saygısızlık yaptı karşılığını verdim." diyerek "Benim Fenerbahçe düşmanlığım yok. Fenerbahçe'yle dost olmaya çalışıyorum ama olmak istemezlerse de kendi bilecekleri şey." ifadelerini kullandı.
Samsunspor Başkanı Yıldırım, 4 büyük kulübün devlet tarafından yardım gördüğünü iddia ederek "4 büyükler devletten arazi alıyor, transfer yapıyor." dedi.

Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor'un devletten yardım aldığını ısrarla söyleyen Yıldırım "'Almıyorum.' diyorlarsa çıksınlar, açıklasınlar. O zaman hesap soralım yani aldıkları yerleri." ifadelerini kullandı.
Yıldırım, sözlerinin devamında Fenerbahçe'yle ilgili sarsıcı bir iddia ortaya atarak şunları söyledi:
"Dursun Başkan (Galatasaray Başkanı Dursun Özbek) diyor ki 'Maliye Bakanlığı'na gidelim. Kulüplerin vergi vermediği söyleniyor. Her kulüp son 3 senedir maliyeye ne kadar vergi verdiğimizi, oyuncuların transferinde, SGK'larda, işte gelirlerde ne verdiğimizi önüne koyalım, belgeleyelim.' dedi. Fenerbahçe buna karşı çıktı. Esas konu bu. Fenerbahçe 'Biz mali işlerimizi açamayız. Verdiğimiz vergiyi söylemek istemiyoruz.' dedi. Bunu söyleyen Barış Bey. Şok olduk."