Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Lahmacunu ucuza satan işletme şikayet edildi: Yapılan denetimde gerçek ortaya çıktı

Sivas’ta bir işletme lahmacunun tanesini 50 TL’ye sattığı için şikayet edildi. Gelen şikayetlerin ardından Ticaret Müdürlüğü işletmede denetim yaptı ancak herhangi bir usulsüzlük veya uygunsuzluğa rastlanmadı.

KAYNAK:
IHA
|
GİRİŞ:
23.06.2026
saat ikonu 11:16
|
GÜNCELLEME:
23.06.2026
saat ikonu 11:42

’ta 15 yıldır yeme içme sektöründe yer alan Selahattin Yabalı isimli vatandaş 3 yıl önce bir kampanya başlattı ve uygun fiyatla satmaya başladı. Ancak bu adımı Yabalı’nın başını derde soktu. O günden bu yana Kimliği açıklanmayan kişiler tarafından sürekli şikayet edilen Yabalı, art arda yapılan denetimlerde her hangi bir uygunsuzluk tespit edilememesine rağmen, devam eden şikayetlere aldırış etmeden kampanyasına devam ediyor.

HABERİN ÖZETİ

Lahmacunu ucuza satan işletme şikayet edildi: Yapılan denetimde gerçek ortaya çıktı

Sivas'ta 15 yıldır yeme içme sektöründe olan Selahattin Yabalı'nın 3 yıl önce başlattığı uygun fiyatlı lahmacun kampanyası, kimliği belirsiz kişiler tarafından yapılan şikayetler nedeniyle başını derde soktu.
Selahattin Yabalı, 3 yıldır uygun fiyatla lahmacun satıyor.
Kimliği belirsiz kişiler tarafından sürekli şikayet ediliyor.
Art arda yapılan denetimlerde herhangi bir uygunsuzluk tespit edilemedi.
Şikayetlerin meslektaşlarından kaynaklandığını düşünüyor.
Lahmacunu çoğu yerde 200-300 TL'ye satılırken kendisi 50 TL'ye satıyor.
CİMER'e ucuz sattığı, at eti sattığı ve menüsü bulunmadığı şeklinde şikayet edilmiş.
Kullandığı ürünlerin faturalı yerlerden alındığını ve kaliteli malzeme kullandığını belirtiyor.
İşyeri mülkiyetinin kendisine ait olduğunu ve kira ödemediğini söylüyor.
Kampanyasına devam edeceğini ve şikayet edenleri vicdanlarıyla baş başa bıraktığını ifade ediyor.
Lahmacunu ucuza satan işletme şikayet edildi: Yapılan denetimde gerçek ortaya çıktı

MÜLKİYETİ KENDİNE AİT

İşyeri mülkiyetinin kendisine ait olduğunu ve kira ödemediğini belirten Yabalı, "Yaklaşık 15 senedir lokanta sektöründe hizmet veriyorum. 3 sene önce yaptığımız kampanya ile vatandaşlarımıza kaliteli ve ucuz ürün sunuyoruz. Ama son dönemlerde sürekli şikayet edildiğimiz için mağduruz.

Lahmacunu ucuza satan işletme şikayet edildi: Yapılan denetimde gerçek ortaya çıktı

“AT ETİ SATIYOR DİYE ŞİKAYET ETMİŞLER”

Şikayetlerin meslektaşlarımızdan kaynaklı olduğunu düşünüyoruz. Şu an lahmacun çoğu yerde 200-300 TL’ye satılırken biz 50 TL’ye satıyoruz. CİMER’e ucuz satıyor, at eti satıyor, menüsü bulunmuyor şeklinde şikayet etmişler. Ama biz kullandığımız ürünlerin hepsini faturalı yerlerden alıyoruz, kaliteli malzeme kullanıyoruz.

Lahmacunu ucuza satan işletme şikayet edildi: Yapılan denetimde gerçek ortaya çıktı

"İSTEYEN İSTEDİĞİ YERDEN GELİP İŞ YERİMİZİ KONTROL EDEBİLİR"

Biz sattığımız ürünün arkasındayız, alışveriş yaptığımız yerlerin hepsi belirli. İsteyen istediği yerden gelip iş yerimizi kontrol edebilir, gönül rahatlığıyla ürünlerin lezzetine bakabilirler. Kazancımızda, karımızda oluyor.

Lahmacunu ucuza satan işletme şikayet edildi: Yapılan denetimde gerçek ortaya çıktı

"VİCDANLARIYLA BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM"

Ben bu şekilde kazanıyorsam diğerleri nasıl kazanamıyor bilmiyorum. Biz halka hizmet ederek insanlara yardımcı olmaya çalışırken bize karalama kampanyası yapanları vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum" dedi.

ETİKETLER
#Sivas
#lahmacun
#Şikayet
#Uygun Fiyatlı Takı
#Esnaf Rekabeti
#Yaşam
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.