Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul
TRT ekranlarının sevilen dizisi Teşkilat, yayınlandığı günden bu yana geniş bir izleyici kitlesine sahip. Hikayesiyle olduğu kadar oyuncularıyla da gündemden düşmeyen dizi, bu defa adını Rabia Soytürk'ün çarpıcı açıklamalarıyla gündeme getirdi. Güzel oyuncu Soytürk, YouTube'da yayınlanan Danla Bilic'in programına konuk olarak dizi fanlarına yönelik bazı samimi açıklamalarda bulundu. 'Kaos bitince olan bize oluyor' sözleriyle gündeme gelen Soytürk, açıklamalarıyla sosyal medyanın en çok konuşulan başlıklarından biri oldu. İşte detaylar...
Son olarak Teşkilat dizisinde izleyici karşısına çıkan Rabia Soytürk, sezon finaliyle birlikte kadrodan ayrılmıştı.

Oyuncunun Teşkilat'tan ayrılığı ise fanlar arasında konuşulmaya devam ederken, Soytürk’ün Danla Bilic’in programındaki açıklamaları geniş yankı uyandırdı.

Ünlü oyuncu, özellikle sosyal medyada dizi karakterlerinin üzerinden yapılan yorumların ve fan baskısının yapım sürecini zorladığını aktardı.

Güzel oyuncu Soytürk yaptığı açıklamalarda izleyicinin sadece dizileri izlemediğini ve sosyal medyada hikayenin yönünü, karakterlerin ilişkilerini ve hatta senaryonun ilerleyişine kadar bir beklenti oluşturduğuna dikkat çekti.

Rabia Soytürk, izleyicilerin çoğu zaman sevdikleri karakterleri bir arada ve mutlu görmek istediğini söyledi. Ancak hikayedeki gerilim azaldığında bu kez dizinin heyecanının da düştüğünü söyledi.

Soytürk'ün dizi fanlarına yönelik dikkat çeken açıklamaları arasında, 'Seyircinin istediği karakterler bir araya gelip mutlu olunca bu sefer diziden keyif almamaya başlıyorlar çünkü kaos bitiyor. Reytingler düşüyor, olan bize oluyor, ekmeğimizden oluyoruz.' ifadelerini kullandı.

Oyuncularda büyük bir ego olduğuna da değinen Rabia Soytürk, set dışında görüşmeyeceği arkadaş karakterine net bir cevap verdi. Soytürk; 'Ego. Yeteneğe tahammülümüz her zaman var. Yetenek konuşulsun ama ego olunca orada çok irite oluyorum' ifadelerine yer verdi.