Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

Teşkilat sonrası Rabia Soytürk'ten dizi fanlarına sert çıkış! Kaos bitince olan bize oluyor

Teşkilat dizisine veda eden güzel oyuncu Rabia Soytürk, dizi fanlarına yönelik söylediği sert sözlerle gündeme geldi. Katıldığı bir programda samimi açıklamalar yapan ünlü isim, fan baskısının bazen dizinin gidişatını dahi etkilediğini dile getirdi. 'Kaos bitince olan bize oluyor' diyen oyuncu dikkat çeken açıklamalarıyla geniş yankı uyandırdı. İşte detaylar...

KAYNAK:
Haber Merkezi
|
GİRİŞ:
27.06.2026
saat ikonu 10:25
|
GÜNCELLEME:
27.06.2026
saat ikonu 10:25

ekranlarının sevilen dizisi , yayınlandığı günden bu yana geniş bir izleyici kitlesine sahip. Hikayesiyle olduğu kadar oyuncularıyla da gündemden düşmeyen dizi, bu defa adını Rabia Soytürk'ün çarpıcı açıklamalarıyla gündeme getirdi. Güzel oyuncu Soytürk, YouTube'da yayınlanan 'in programına konuk olarak dizi fanlarına yönelik bazı samimi açıklamalarda bulundu. 'Kaos bitince olan bize oluyor' sözleriyle gündeme gelen Soytürk, açıklamalarıyla sosyal medyanın en çok konuşulan başlıklarından biri oldu. İşte detaylar...

TEŞKİLAT SONRASI RABİA SOYTÜRK'TEN DİZİ FANLARINA SERT ÇIKIŞ!

Son olarak Teşkilat dizisinde izleyici karşısına çıkan Rabia Soytürk, sezon finaliyle birlikte kadrodan ayrılmıştı.

Teşkilat sonrası Rabia Soytürk'ten dizi fanlarına sert çıkış! Kaos bitince olan bize oluyor

Oyuncunun Teşkilat'tan ayrılığı ise fanlar arasında konuşulmaya devam ederken, Soytürk’ün Danla Bilic’in programındaki açıklamaları geniş yankı uyandırdı.

Teşkilat sonrası Rabia Soytürk'ten dizi fanlarına sert çıkış! Kaos bitince olan bize oluyor

Ünlü oyuncu, özellikle sosyal medyada dizi karakterlerinin üzerinden yapılan yorumların ve fan baskısının yapım sürecini zorladığını aktardı.

Teşkilat sonrası Rabia Soytürk'ten dizi fanlarına sert çıkış! Kaos bitince olan bize oluyor

Güzel oyuncu Soytürk yaptığı açıklamalarda izleyicinin sadece dizileri izlemediğini ve sosyal medyada hikayenin yönünü, karakterlerin ilişkilerini ve hatta senaryonun ilerleyişine kadar bir beklenti oluşturduğuna dikkat çekti.

Teşkilat sonrası Rabia Soytürk'ten dizi fanlarına sert çıkış! Kaos bitince olan bize oluyor

KAOS BİTİNCE OLAN BİZE OLUYOR

, izleyicilerin çoğu zaman sevdikleri karakterleri bir arada ve mutlu görmek istediğini söyledi. Ancak hikayedeki gerilim azaldığında bu kez dizinin heyecanının da düştüğünü söyledi.

Teşkilat sonrası Rabia Soytürk'ten dizi fanlarına sert çıkış! Kaos bitince olan bize oluyor

Soytürk'ün dizi fanlarına yönelik dikkat çeken açıklamaları arasında, 'Seyircinin istediği karakterler bir araya gelip mutlu olunca bu sefer diziden keyif almamaya başlıyorlar çünkü kaos bitiyor. Reytingler düşüyor, olan bize oluyor, ekmeğimizden oluyoruz.' ifadelerini kullandı.

Teşkilat sonrası Rabia Soytürk'ten dizi fanlarına sert çıkış! Kaos bitince olan bize oluyor

'EGOLU KİMSEYLE GÖRÜŞMEM'

Oyuncularda büyük bir ego olduğuna da değinen Rabia Soytürk, set dışında görüşmeyeceği arkadaş karakterine net bir cevap verdi. Soytürk; 'Ego. Yeteneğe tahammülümüz her zaman var. Yetenek konuşulsun ama ego olunca orada çok irite oluyorum' ifadelerine yer verdi.

ETİKETLER
#rabia soytürk
#teşkilat
#danla bilic
#TRT
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.