Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

50 yaşındaki Şevval Sam güzellik sırrını açıkladı: 22 yıldır et yemiyorum!

Oyuncu ve şarkıcı Şevval Sam hakkında merak edilenleri anlattı.

50 yaşındaki Şevval Sam güzellik sırrını açıkladı: 22 yıldır et yemiyorum!
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
17.02.2024
saat ikonu 10:30
|
GÜNCELLEME:
17.09.2024
saat ikonu 02:28

Oyuncu ve şarkıcı hakkında merak edilenleri anlattı. 50 yaşındaki güzel oyuncu 22 yıldır et ve tavuk yemediğini sebze ağırlıklı beslendiğini söyledi...

'' dizisiyle gönüllerde taht kuran Şevval Sam hakkında merak edilenleri paylaştı. Spor yapmadığını ancak iyi beslendiğini ifade eden Sam, "Paketli gıdalardan uzak durup, sebze ağırlıklı besleniyorum" dedi.

22 yıldır et ve tavuk yemediğini söyleyen yetenekli oyuncu, gazeteci Ömür Sabuncuoğlu'na özel açıklamalarda bulundu.

Karavanı 'Prenses'in kendisinden daha ünlü olduğunu anlatan Şevval Sam, küçük yaştan beri otomobillere merakı olduğunu ve kullandığı her arabaya farklı isimler taktığını belirtti.

'SANAYİDE ÇALIŞMAYI İSTERDİM'

Gençliğinde otomobillere erkek çocuklarından daha çok merakının olduğunu söyleyen ünlü isim "Sanayide çalışmayı isterdim. Otomobillere karşı özel bir zevkim vardı. Hala da tamirlerini ben yaparım, lastiklerini değiştiririm." dedi.

Sam, ayrıca yaş alma tabirine inanmadığını ama yaşlanmanın yaş almaktan daha değerli olduğunun altını çizdi.

İHTİYARLAMAMANIN FORMÜLÜNÜ VERDİ

Oyuncu Şevval Sam, "20'lerim ve 30'larım sıkıntılı geçti. 40'lardan sonra kendimle barıştım ve nasıl biri olduğumu anladım. Bir daha o sallantılı yıllara gitmek istemiyorum. O yıllarda düşe kalka yoruldum ama enerjim hiç kaybolmadı. İhtiyarlamamanın formülü de işte bu!" ifadelerini kullandı.

50 yaşındaki Şevval Sam güzellik sırrını açıkladı: 22 yıldır et yemiyorum!

"22 YILDIR ET VE TAVUK YEMİYORUM"

Yemek yeme rutiniyle ilgili açıklama yapan Sam, "Spor falan yapamıyorum ama iyi besleniyorum. Paketli gıdalardan uzak durup, sebze ağırlıklı besleniyorum. 22 yıldır et ve tavuk bırakmam da beslenmemde etkili." dedi.

Estetik dokunuşlar yaptırdığını ifade eden Sam, "Güzellik algısı o yaşlarda başka oluyor. Neşenin insana kattığı güzellik herhangi bir estetikten daha güçlü." dedi.

OĞLUMLA BERABER BÜYÜDÜK!

23 yaşında oğlunu kucağına aldığını ifade eden Şevval Sam, Tarık Emir'le ilgili de soruları cevaplayarak, "Taro'nun annesi de babası da hayata karşı duyarlı insanlar. İyi bir ortama doğdu. Beraber büyüdük diyebilirim." şeklinde konuştu.

Tarık Emir'den sonra başka bir çocuk düşünmediğini söyleyen Sam, "Taro zaten hayatımı yeteri kadar doldurdu. Zor bir ergenlik ve gençlik dönemi geçirdim. Sonra kendini buldu. İyi bir arkadaş grubu var, spora kabiliyeti var ve sanatla ilgileniyor. Futbol oynamasını istedik ama önüne top koyduğumuzda o boyayı, yani sanatı seçti." dedi.

ETİKETLER
#şevval sam
#yasak elma
#yaşlanma karşıtı
#güzellik sırları
#Vejetaryen Beslenme
#Magazin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.