Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul

Gelinim Mutfakta programında puan durumu araştırılmaya başlandı. Sevilen yarışmanın 9 Nisan 2025 tarihinde yayınlanan bölümünde günün birincisi haftanın tam ortasında netleşti.
Gelinim Mutfakta programı yeni bölümüyle dikkat çekti. Günün tarifini en lezzetli yapan çeyrek altının sahibi oldu. Diğer yandan haftanın finaline doğru hızla ilerlenirken avantaj sağladı. Dün çeyrek altının sahibi yeni yarışmacı Asena seçilmişti. Gelinim Mutfakta yarışmasına bu hafta yeni yarışmacılar Asena ve kayınvalidesi Nesrin dahil oldu. Gelinim Mutfakta 9 Nisan 2025 Salı haftanın üçüncü gününde yarışmacılar arasında rekabet sürüyor.
Cuma günü haftanın finalinde bir gelin yarışmaya veda edecek ve hafta boyunca en çok puanı alan tam 10 altın bileziğin sahibi olacak.
Haftanın üçüncü gününde çeyrek altının sahibi ve günün birincisi Ezgi seçildi.
EZGİ- 24 puan ASENA- 19 puan NUR- 7 puan SAHRA- 10 puan Haftanın ikinci gününde ise en yüksek puanı alarak çeyrek altının sahibi yeni gelin Asena seçildi. Sahra eksi 2 puana sahip olurken, Ezgi'nin tabağına yardım etmesinden dolayı gelinlere eksi 2 ceza puanı verilmedi.
ASENA- 18 puan NUR- 16 puan EZGİ- 13 puan SAHRA- 16 puan Haftanın ilk gününde 7 Nisan Gelinim Mutfakta günün birincisi Nur oldu.
NUR- 20 puan EZGİ- 18 puan ASENA- 15 puan SAHRA- 13 puan