Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.

MasterChef'te 2 yıl sonra bir ilk yaşandı: Mehmet şef kaşık attı!

Ekranların sevilen yarışma programı MasterChef’te heyecan dolu anlar yaşandı.

MasterChef'te 2 yıl sonra bir ilk yaşandı: Mehmet şef kaşık attı!
KAYNAK:
Fatimatüzzehra Maslak
|
GİRİŞ:
29.10.2024
saat ikonu 00:05
|
GÜNCELLEME:
15.11.2024
saat ikonu 15:33

Ekranların sevilen programı ’te heyecan dolu anlar yaşandı. , iki, yıl sonra ilk kaşığını Ezgi’ye verdi. Yarışmacı arkadaşları da Ezgi’nin başarısını kutlayarak alkış tufanı kopardı.

Ekranların en çok ilgi gören yarışma programlarından biri olan MasterChef Türkiye’de heyecan doruk noktaya ulaştı. Mehmet Şef, uzun bir aradan sonra yılın ilk kaşığını Ezgi’ye vererek unutulmaz bir an yaşattı. Yarışmacı arkadaşları, Ezgi’nin başarısını alkışlarla kutladı.

MEHMET ŞEF İKİ YIL SONRA KAŞIK ATTI

Mehmet Şef, iki yıldır kaşık atmadığını vurgulayarak bu anın ne kadar özel olduğunu sürekli belirtti. Yarışma sırasında, Mehmet Şef’in kaşık atacağını anlayan yarışmacılar arasında bir sessizlik hakim oldu. Stüdyoda gerilim dolu bir an yaşanırken, nefesler tutuldu. Ezgi’nin kaşığı almasının ardından tüm yarışmacılar, onun başarısını alkışlayarak kutladı.

MasterChef'te 2 yıl sonra bir ilk yaşandı: Mehmet şef kaşık attı!

''ÇOK MUTLUYUM KAŞIK İÇİN''

Ezgi, bu anı yaşamanın mutluluğunu dile getirerek, "Çok mutluyum, gururluyum. Ben de kendime hiç bu kadar güvenerek tabak çıkarmamıştım. 45 dakikada bu tabağı dönüştürebildiğim için ben de kendime şaşırdım. Çok mutluyum ilk kaşık için. Teşekkür ederim," şeklinde duygularını paylaştı.

MasterChef'te 2 yıl sonra bir ilk yaşandı: Mehmet şef kaşık attı!

ETİKETLER
#masterchef
#yarışma
#mehmet şef
#kaşık
#Ezgi
#Yemek Tarifleri
#Mavi Kadin
YorumYORUM YAZ
Uyarı
Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.