20.03.2025 11:43
Emekli olan çalışanlara kıdem tazminatını mutlaka emeklilik gününde almaları gerektiği konusunda uyarı geldi. SGK Başuzmanı İsa Karakaş, "Çalışmaya devam edenler bile tazminatını almalı çünkü yüksek enflasyon nedeniyle ertelemek maddi kayıplara sebep olabilir" uyarısında bulundu.