Yasa dışı bahis soruşturması nedeniyle gözaltına alınan ve ev hapsine alınan Serdar Ortaç, bu süreçte yaşadığı stresin sağlık sorunlarını kötüleştirdiğini açıkladı. 13 yıldır MS hastalığıyla mücadele eden Ortaç, "Sol kolumu kaybettim" diyerek, hastalığının etkilerini bir kez daha gündeme getirdi ve sağlık durumunun ciddiyetine dikkat çekti.