Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldiği iftar programında hekim dışı 37 bin personel alımı yapılacağını duyurdu. Erdoğan’ın açıklamalarının ardından Sağlık Bakanlığı personel alımı detayları araştırma konusu oldu.
Sağlık Bakanlığı, 2025 yılı için 36 bin yeni personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu. Kamuya atanmayı bekleyen sağlık çalışanları için büyük bir fırsat sunan bu alımda, farklı branşlarda birçok pozisyon için başvurular alınacak.