Antalya Büyükşehir Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nde vatandaşların toplu taşıma araçlarından ve tramvaylardan ücretsiz yararlanmasını sağlayacak. Bu karar, vatandaşların anma etkinliklerine katılımını kolaylaştırmayı amaçlıyor.