Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, korona virüse karşı alınan tedbirler kapsamında 21 Nisan 2020 Salı gününden itibaren geçici süreliğine durdurulan seferler, Diyarbakır Valisi Münir Karaloğlu'nun Ulaşım Daire Başkanlığıyla yaptığı toplantının ardından 6 ilçede yeniden başlıyor.