Kanal D ekranlarında yayınlanan Gelinim Mutfakta programının bugün yeni bölümü yayınlandı. 14 Şubat 2025 Cuma günü ekranlara gelen yeni bölümün ardından bilezikleri kazanan isim belli oldu. İzleyiciler tarafından Gelinim Mutfakta kim elendiği araştırılıyor.
Kanal D ekranlarında yayınlanan Gelinim Mutfakta programında heyecan devam ediyor. 12 Şubat Çarşamba günü ekranlara gelen bölümde birinci olan gelin merak konusu oldu. Günün puan durumuna göre bir gelin çeyrek altının kazananı oluyor.