A Milli Futbol Takım kaptanı Hakan Çalhanoğlu, Dünya Kupası'ndan elendikleri için Türk halkından özür diledi. Milli takıma veda sinyali veren tecrübeli futbolcu, "Adamlar bir kez geldi, bir şutla kaybettik. Belki benim için son Dünya Kupası olabilir ama gençlere sahip çıkmalıyız" dedi.