Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.
Yaşam Videoları

Kuzey Marmara’da trafiği tehlikeye attılar! 70 bin TL cezayla karşılaştılar

’da ’nda trafik kurallarını ederek yapılması ve bu anların sosyal medya hesabında paylaşılması üzerine İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Sanal Devriye ekipleri harekete geçti. Yapılan incelemelerde, Kuzey Marmara Otoyolu istikametinde gerçekleştiği belirlenen olaylara ilişkin araç sürücülerinin T.C. ve G.E.B. olduğu belirlendi. Sürücülerin "trafik kural ihlallerini özendiren veya öven içerik paylaşmak, basık araç kullanmak, tescil plakası takmamak, cam filmi kullanmak, yakın takip ve saygısızca araç kullanmak" gibi ihlaller nedeniyle 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında ayrı ayrı işlem gördüğü ve toplam 70 bin 719 TL idari para cezası uygulandığı bildirildi. Sürücüler hakkında ayrıca adli işlem yapılmak üzere polis merkezine teslim edildikleri öğrenildi.

MUTLAKA İZLEYİN