Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.
Öğretmenlere aşılama başladı
Korona virüs tedbirleri kapsamında okullarda 1 Mart günü kademeli olarak yüz yüze eğitime geçilecek. Bu nedenle öğretmenler için de aşılama süreci başladı. İlk aşıyı Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk oldu.