Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.
Teknoloji Videoları

Türkiye'de 4,5G dönemi başladı

Türkiye'de, internette 4.5G dönemi başladı. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, ilk interaktif görüşmeyi Washington'da bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan ile yaptı.
MUTLAKA İZLEYİN