Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul
Düzce Belediyesi ekipleri çevre kirliliğini önlemek amacıyla denetimlerine devam ediyor. Bu kapsamda bir parkta sigara izmaritini yere atan vatandaşa ceza yazıldı. Bunun üzerine vatandaş "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum" diyerek, sigara paketini çöpe attı.