Google Derinlemesine Analiz, Teyitli Haber! Tıkla ve favori kaynağın yap.
Yaşam Videoları

Önce ceza yedi: Sonra teşekkür edip “Zaten sigarayı bırakacaktım” dedi

Düzce Belediyesi ekipleri çevre kirliliğini önlemek amacıyla denetimlerine devam ediyor. Bu kapsamda bir parkta sigara izmaritini yere atan vatandaşa ceza yazıldı. Bunun üzerine vatandaş "Ben zaten sigarayı bırakacaktım. Çok iyi oldu, teşekkür ediyorum" diyerek, sigara paketini çöpe attı.

MUTLAKA İZLEYİN