Kategoriler
UYGULAMALAR
İstanbul
Manisa'nın Salihli ilçesinde, belediye hizmet binası önünde hem bir hayvana hem de görev başındaki personele yönelik gerçekleştirilen çirkin saldırının faili adaletten kaçamadı. 21 Haziran sabahı yaşanan olayda 49 yaşındaki K.T. isimli şahıs, belediye tarafından sahiplenilen ve binanın önünde duran "Gece" isimli köpeğe sebepsiz yere tekme atıp, ardından duruma müdahale eden belediye güvenlik görevlilerine saldırdı. Çıkan arbedede güvenlik personeli tarafından hızla etkisiz hale getirilerek polis ekiplerine teslim edilen şüpheli, belediye avukatlarının açtığı şikayet davası üzerine adliyeye sevk edildi. Emniyetteki işlemlerinin ardından mahkemeye çıkarılan K.T., sergilediği magandalık nedeniyle "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.